SERWIS GWARANCYJNY I POGWARANCYJNY

Serwis urządzeń kopiujących i drukujących, zarówno małego jak i wielkiego formatu, jest obok sprzedaży urządzeń i materiałów eksploatacyjnych najważniajszą dziedziną działalności naszej firmy, prowadzonej nieprzerwanie od 2001 roku. Pracownicy naszego serwisu posiadają wiedzę oraz doświadczenie w zakresie napraw i przeglądów urządzeń czołowych światowych producentów z branży. Pozwala to na szybką i profesjonalną obsługę naszych Klientów.

Prowadzimy Autoryzowany Serwis urządzeń KONICA MINOLTA, KONICA oraz serwis OKI, RICOH, TOSHIBA, CANON, SHARP. Nasi pracownicy zostali przeszkoleni przez wskazanych producentów oraz dopuszczeni do prowadzenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Wykonujemy wszystkie niezbędne czynności w celu zapewnienia maksymalnie bezawaryjnej i ekonomicznej pracy urządzeń. Ponadto nasi pracownicy, wychodząc na przeciw przyszłości i technice, uczestniczą w kolejnych sympozjach i szkoleniach, aby nasz serwis nieustannie się rozwijał i jak najlepiej sprawował opiekę nad naszymi Klientami.

Na kompleksowo prowadzoną działalność serwisową składają się:

  •  doradztwo techniczne,
  •  montaż i uruchomienie,
  •  okresowe przeglądy urządzeń,
  •  usuwanie awarii,
  •  serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

KOMPLEKSOWA UMOWA SERWISOWA

Najbardziej polecana przez nas forma usług to stała umowa serwisowa tzw. KOS – KOMPLEKSOWA OPIEKA SERWISOWA.
W ramach tego typu współpracy gwarantujemy:

  • pełen serwis i priorytetową rezlizację wezwań serwisowych,
  • dostawę materiałów eksploatacyjnych,
  • darmowe przeglądy oraz wymianę niezbędnych części.

Jedynym kosztem jaki Użytkownik ponosi jest miesięczna opłata „koszt za stronę”. Jest to iloczyn wykonanych przez Państwa kopii lub wydruków i ich jednostkowej ceny. Jest to opłata, która obejmuje wszelkie czynności serwisowe, części i materiały eksploatacyjne. Nie ma żadnych innych ani ukrytych kosztów.

Korzyści jakie odnoszą Państwo podpisując KOS:

  • priorytet podczas realizacji wezwań serwisowych,
  • intuicyjnie proste do zaplanowania koszty związane z eksploatacją urządzeń i produkcją dokumentów,
  • gwarancja, że urządzenie jest pod najlepszą możliwą opieką i po zakończeniu gwarancji będzie całkowicie sprawne,
  • wysoka jakość serwisu minimalizujaca prawdopodobieństwo wystąpienia awarii technicznych i przerw w pracy urządzenia.